Inskolning

Nu börjar det lida mot sitt slut av inskolningen för Linus, vi började förra veckan lite lungt, vi var där 1 timme måndag, tisdag.. onsdag - torsdag var lillskrutten sjuk med hög feber, så körde vi fredag med en timme. Denna veckan har var vi där 1,5 timme i måndags, tisdags lämnade jag honom och fanns tillgänglig i huset under 1,2 - så var jag med sista 10-15 min och så gick vi hem, igår onsdag så var han där 3 timmar och även åt. idag torsdag och imorgon så skall han gå där mellan 9-14, vilket innebär att han äter och sover där med, får se hur det går.. men går ju säkert bra, är ju så det kommer se ut fr.o.m tisdag nästa vecka ! Då skall mamma börja söka jobb til 100% - har sökt några denna veckan , så får se hur det går.

Huvudsaken är ju att mina grabbar trivs på dagiset ! Men det tror jag nog att det gör !

Kommentarer
Postat av: Maria å geabbarna

Det går fort lille Linus redan så stor...,å om 5 månader börjar vår lille... Våra små!!!!

2012-02-13 @ 21:02:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0