Intensiv vecka !

I måndags skulle grabbarna på kontroll på BVC, men då Lukas var dålig fick han och pappa stanna hemma. Jag och Linus var således på 18-månaders kontroll, med div tester, mätning av längd och vikt och sedan en liten trevlig spruta - allt gick bara bra. Sen hem för att Jennie skulle komma och klippa grabbarna vårfina, gick vägen fast Lukas va krasslig, sen skulle jag iväg till AF och träffa min handledare.

Tisdags då fyllde mamma/mormor 60-år så då var vi ute och firade henne på restaurang, grabbarna skötte sig utmärkt. Visst blev det lite spring i bena efter att de ätit - men då vi satt själva så gjorde det ju inget ;)

Igår torsdag var det då Lukas 4-års kontroll på BVC - innehöll att tala om vad det var i en bok, säga vad det var sköterskan frågade om, färg och så, räkna, säga färger, balansera på en bräda, synundersökning, och då vikt och längd - och där var allt bara bra. Sen var jag till AF igen för att visa upp mina intyg/betyg.

Och idag fredag har jag varit på intervjuv - får hoppas det ger nått denna ggr, verkade trevligt, bra och ljust - mitt i centrala Göteborg.


Kommentarer
Postat av: Maria å grabbarna

Åååå lycka till håller tummarna för dig nu då 😃

2012-03-19 @ 06:24:36
Postat av: Åsa

hoppas de går bra för er... kram

2012-03-19 @ 09:04:08
URL: http://lifeofblueeyedgirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0